Privacybeleid
Welke persoonsgegevens worden in onze administratie geplaatst?
Wanneer je tickets bestelt, slaan wij een aantal persoonsgegevens van u op in onze administratie. Uw ingevulde “voornaam” & “achternaam” gebruiken wij om u persoonlijk te kunnen aanspreken. Uw ingevulde e-mail gebruiken wij om u de tickets te kunnen toesturen en u eventueel van informatie te voorzien. Mocht er op locatie een probleem zijn, gebruiken wij deze gegevens om te kunnen verifiëren dat het uw tickets zijn.
Hoe worden uw gegevens bewaard?
Uw gegevens worden geplaatst in een database met encryptie.
Geeft u bij aankoop van de tickets aan dat u graag in de toekomst op de hoogte wilt blijven van toekomstige evenementen, dan wordt uw e-mailadres opgeslagen in een mailinglist. Besluit u later om geen informatie meer te ontvangen, wordt uw e-mailadres verwijderd uit de mailinglist.
Hoe lang bewaren wij uw persoonsgegevens?
De persoonsgegevens slaan wij op totdat u aangeeft dat u niet meer wenst dat wij uw persoonsgegevens bewaren. Of totdat de Nederlandse wet de duur van het bewaren van persoonsgegevens voorschrijft.
Wie hebben inzage in uw persoonsgegevens?
Alleen bestuursleden van stichting Horror Productions Holland hebben directe toegang tot uw persoonsgegevens. Ondersteunende medewerkers hebben beperkte toegang, zij kunnen op basis van uw naam met in combinatie van uw e-mailadres in de database zoeken naar uw gekochte tickets. Alleen wanneer de combinatie van naam en e-mailadres correct is, zal er een resultaat zichtbaar worden.
U wilt graag uw persoonsgegevens laten verwijderen?
Stuur een e-mail naar informatie.hph@gmail.com met daarin uw naam en e-mailadres die u gebruikt heeft bij uw bestelling. Uw persoonsgegevens worden, na ontvangen van de e-mail, binnen één week uit onze administratie verwijderd.
Let wel, mocht er een probleem optreden met uw aangekochte tickets kunnen wij uw bestelling niet meer nagaan!